Jaký to má smysl?!

Smyslem tohoto blogu je převážně informovat mou rodinu, přátele, známé a všechny, kteří zavítají na tyto stránky o tom, jak se mi vede na mé pětiměsíční dobrovolnické a pracovní stáži v Ugandě, kam se chystám jako dobrovolník Arcidiecézní charity Praha a kde bych se měla podílet na realizaci projektu Adopce na dálku. Odlétám 15.2.2012 z Mnichova a návrat do ČR plánuji na 18.7. 2012, tak snad vše půjde jak má... Doufám, že blog splní svůj účel a možná bude mladším ročníkům CARITAS-Vyšší odborné školy sociální Olomouc, kterou studuji, sloužit jako inspirace v případě, kdyby se také rozhodli odjet na praxi právě do Ugandy...

pátek 2. března 2012

Nejsem tu sama

Po dnešní noci a ránu jsem se rozhodla představit vám svých pár přátel. Přesně jak mi minulý týden říkal otec Salvatore a Lenka přitakávala, tak tu opravdu nejsem sama, protože sdílím svůj pokoj s dalšími obyvateli konkrétně ze zvířecí a hmyzí říše. Tak tady jsou..

Pan Šváb veliký alias Mr. Cockroach. Tento pán je asi 6 cm dlouhý, 3 cm široký, se středně dlouhými tykadly. Hnědé barvy a odpudivého vzhledu, avšak vzhled není v přátelském vztahu příliš důležitý. Pan Šváb se pohybuje hlavně v noci, kdy mi škrábe na dveře koupelny.  Je hlasitý a když ho chci zkontrolovat uteče, proto jsou tato fota unikátní. Navíc dnes ráno jeden pan Šváb musel zahynout mou rukou, neboť mi okupoval sprchu a to se nedělá. Kamarádi by se měli ve sprše vystřídat.

 Další koho vám chci představit, je Pan Lítající Myš neboli Netopýr, vlastním jménem Mr.Bat. Tento muž se pohybuje většinou potichu, neboť převážně létá. Má příbuzné i v ČR. Přes den většinou spí, takže se s ním také potkávám jen někdy. Zrovna včera večer bděl nad mým klidným spánkem zavěšen na mé moskytiéře, což mě samozřejmě vzbudilo, ale snaha se mu musí nechat :-D. Pan Netopýr je v Ugandě asi 6-8 cm velký.
Jeho kamarádi se mnou sdíleli předchozí pokoj a musím na ně prásknout, že moc neuklízejí, neboť okolí pod jejich obydlím (bydlí nad oknem) bylo celé zaneřáděné. A asi pořádali nějaké divoké bitvy, protože dělali velký hluk. Tedy pokud budete mít za spolubydlící netopýry, radši vraťte majiteli klíče od bytu a ukončete smlouvu, protože se moc nevyspíte :-D.

A poslední můj věrný přítel, kterého mám ovšem ráda,protože je neskutečně roztomilý a to myslím teď vážně, je pan Gekon alias Mr. Lizard (ještěrka). Tento pán je roztomilý díky jeho přísavkám na koncích prstů, které mu usnadňují pohyb po zdi. A také je nesmírně užitečný, protože pojídá komáry a jiný hmyz. Je šedé barvy s velkýma očima a měří asi tak 10-13 cm.

A nesmím zapomenout na všudy přítomnou rodinku komárů, tedy Mosquitoes family. Bohužel, není čas seznámit se se všemi, ale na vlastní kůži zde pociťuje jaké to je, když mají hlad :-D. Naštěstí alespoň večer můžu klidně spát, neboť má nádherně trávově zelená moskytiéra je dobrou bariérou před touto nenasytnou rodinou, která je horší než rodina Drákulovic, se kterou se možná potká moje spolužačka Monča, která je na praxi v Rumunsku...

Před pár dny jsem ještě potkala slečnu nebo bych spíš měla říct paní vdovu Kudlanku,která utíkala z Alcatrazu nebo podobného zařízení a asi to brala "zkratkou" přes Ugandu. Je hledaná proto, že ukousla hlavu svému manželovi teprve pár minut po svatbě....
 A z toho plyne, že byste se, pánové, raději neměli ženit a když už, tak určitě né s kudlankou nábožnou :-D

2 komentáře:

  1. Ahoj Marci máme se tady dobře doufejme že zima konečně odešla .Vykradli nám tady obchod a byl tady sokolský ples.Já pracuji ve volně na parní mašince a máma od 1.3.pracuje v informačním centru v Zábřehu na Moravě.Pošta ti zatím žádná nepřišla.Všichni tě pozdravují i z Němčic Napiš prosím jak se dostanou na tvůj blok v Němčicích.Ahoj táta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojte všichni,děkuju za zprávu. Mám se tu fajn, jak je z mého blogu patrné:). Jinak tetě Janě jsem psala smsku, co má udělat proto, aby se na můj blog dostala, tak snad to půjde. Všechny pozdravujte a držte se, mám vás ráda. Pa Marcela

      Vymazat